Mesauda

Mesauda – istorija

Mesauda yra prekės ženklas, kurį įkūrė trys broliai Buaronai 2007 m. Po ilgo klausymo, stebėjimo ir tyrinėjimo jie nusprendė įkurti kosmetikos prekės ženklą, kuris išsiskirtų savo unikaliu požiūriu į grožį. Estetika vaidina svarbų vaidmenį grožio industrijoje, tačiau šis prekinis ženklas nesivaiko šiuolaikinių grožio standartų. Jų tikslas yra atskleisti kiekvieno žmogaus natūralų grožį ir skatinti individualumą. Prekės ženklas kuria inovatyvius kosmetikos produktus, leidžiančius naudotojams pabrėžti savo išskirtinumą.

Mesauda – produktai

Iš geriausių Italijos ir Europos laboratorijų, kuriuose atlikti moksliniai tyrimai ir plėtra, milžiniškame šio prekės ženklo asortimente yra išskirtiniai dekoratyvinės kosmetikos produktai. Jis stengiasi pasiūlyti tik aukščiausios kokybės produktus, kurie yra ilgalaikių tyrimų ir plėtros darbų rezultatas. Ypatingas dėmesys skiriamas ne tik produktų efektyvumui, bet ir jų tekstūrų subtilumui bei plačiam atspalvių pasirinkimui. Tai suteikia klientams unikalią galimybę pasirinkti produktus, kurie atitinka jų asmeninius poreikius ir užtikrina nepriekaištingą naudojimo patirtį. 

Mesauda filosofija slypi principe, kad grožis ir estetika turėtų atspindėti įvairovę, išryškinančią kiekvieno individualius bruožus. Makiažas tampa aksesuaru, pabrėžiančiu grožį ir tuo pačiu išlaikantis autentiškumą, nekeičiant kiekvieno žmogaus unikalumo. Kiekvienas šio prekės ženklo produktas pasižymi unikaliomis savybėmis, novatoriškomis tekstūromis ir pažangiausiomis formulėmis, sukurtomis naudojant aukščiausios klasės technologijas, siekiant maksimalaus našumo. Mesauda, arabų kilmės žodis, reiškia sėkmę ir laimę, atnešdamas pozityvų akcentą kasdieniniam gyvenimui.

Pirkinių krepšelis